ETİMEK TATLISI


MALZEMELER:
1 PK tuzsuz etimek
2 bardak toz şeker
MUHALLEBİSİ
1 KİLO SÜT
1 bardak un
1 bardak şeker
1 diş damla sakızı(isteğe bağlı)
ÜZERİ İÇİN:
1 paket kremşanti(çırptıktan sonra yarısını muhallebiye ekliyorum yarısını üzerine sürüyorum)
1 bardak süt
hindistan cevizi
YAPILIŞI:
2 bardak şekeri karamel oluncaya dek yakıyorum,2 bardak sıcak su ekleyip fokurdayınca kapatıp borcama dizdiğim etimeklerin üzerine döküyorum.süt-un-şekerle muhallebiyi yapıp ılınınca içine kremşantinin yarısını koyup çırpıyorum etimeklerin üzerine yayıyorum, kalan kremşantiyi üzerine sürüp soğutuyorum,BOLCA HİNDİSTAN CEVİZİ serpip servis yapıyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canımmmmmmm çok severim nasılda gü
zel olmuş ellerine sağlık öpüyorum kocaman.
pasta köşesi dedi ki…
Ellerine sağlık canım benimde yakın zamanda yapmış olduğum bir tatlı çok nefis oluyor gerçekten:)
Sevgilerimle