SALATALIK TURŞUSU


daha kışlık turşularımı kurmadım ama pazarda salatalıkları görünce dayanamayıp 3 kilo kadar salatalık yaptım ,1 kavanoza da evde olan malzemelerle karışık turşu hazırladım tarifim aynı daha öncede yayınlamıştım ama hatırlatmak için bir kez daha yazıyorum

1 kilo su için:
2 kaşık turşu tuzu
1 kaşık tozşeker
1 çay bardağı sirke
birkaç tane nohut
sarımsak
kaynatıp sıcak sıcak malzemelerin üzerine döküyorum.
7-8 gün içinde oluyor ama tam ekşisin derseniz 10 günde açıp yiyebilirsiniz.

Yorumlar

zeymurancafe dedi ki…
ellerrıne sağlık canım güle güle yersin inşallah
olsada yesek suzan dedi ki…
bende turşu kurmak istiyorum özendim şimdi ellerine sağlık canım...
otuzundansonra dedi ki…
kollar sıvanmış galiba,ellerine sağlık canım
Beşparasız dedi ki…
Çok severim..Süper gözüküyorlar elinize sağlık :)) Kıvama gelince bizede ikram edersin artık :))