EVDE İSKENDER


benim hayat kurtaran yemeklerimden biridir döner, genellikle dondurucuda pidem ve hazır paket dönerim bulunur ben döneri BİM marketlerden alıyorum tadını beğeniyoruz denemek isteyenler için tarif geliyor...
MALZEMELER:
1 paket hazır döner (4 kişilik tam geliyor)
kişi sayısına göre tırnak pide
tereyağ
domates salçası
yoğurt
YAPILIŞI:
--PİDELERİ DOĞRAYIP HAFİF FIRINLIYORUM
--salça ,su ve tereyağ karışımıyla sos hazırlıyorum
--yoğurdu çatalla biraz çırpıyorum
--dönerleri tereyağda hafif kızartıyorum
--servis tabaklarının altına pide- üzerine sos- üzerine yoğurt- üzerine dönerler ve en üstüne de kırmızı biberli tereyağ olacak şekilde hazırlıyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakisiniz kadar güzel, umudunuz yarin kadar yakin, yarininiz askiniz kadar mutlu, askiniz Beraat kadar mukaddes, dualariniz istediginiz gibi makbul olsun.
Canım bende sık yaparım ellerine sağlık öpüyorum...
fuat gencal dedi ki…
Ne kadar leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize,emeğinize sağlık.

Saygılar.
YeMeK vAkTi dedi ki…
Ellerine sğalık dar zamanda kurtarıcı bir yemek bu:) canımda nasıl istedi şimdi
Gönülünce dedi ki…
Arkadaşım sen dolapda bulundurmaya devam et belki bir gün banada yarsın bayıldımmm görüntüye...Ellerine sağlık canım...

Sevgiler...
huuuubakbi dedi ki…
ELLERİNİZE SSAGLIK ÇOK GUZEL tARİFLERİNİZ VAR