MEYDAN GAZETESİ-Blog yazarları buluşması




Yorumlar

Gönülünce dedi ki…
Ahh arkadaşım harika bir buluşma olmuş bana kısmet olmadı katılmak...İnşallah bir dahaki buluşmalarda beraber olabiliriz...
Sevgiler...
Nilgün Komar dedi ki…
oy oy oy...
gazetelere de çıkmışız..
Miskokulu Lezzetler dedi ki…
Darısı İzmirlilerin başına.Sevgiler.
Adsız dedi ki…
ayy çok güzelllllll.toplulukta ben olamasamda güzel...geçkalmanın cezası:)))))))
EZGİLİ TARİFLER dedi ki…
çok güzel ama ben gazeteyi unuttum hiç tarih belli olmayınca....artık sendeki resimlerle yetineceğim.sevgiler.
Sümbül Zerafeti dedi ki…
süperr çıkmışız canım :) hrmrn yayınladı mı yaw, unuttum ben gazete almayı :)
MAVİ TUTKU dedi ki…
Ne güzel gazete de çıkmış olmanız.
Nilgün hanım sağolsun çok güzel organizeler yapıyor burda..
Unknown dedi ki…
adaşım harikasın gazeteyi almışsın seni tanımak çok keyifliydi sevgiler
SMİLENA dedi ki…
oh ne güzel olmuş.hangi gün çıktı acaba bu gazete.unuttuk almayı valla.sizi tanımak çok güzeldi....
ANNEMİNELİ dedi ki…
Canım süper, ben gazeteyi bulamadım,izin verirsen resimleri alabilirmiyim.Şimdiden teşekkürler.Sevgilerrr.Kocaman öptüm....