TAVUKLU RULO BÖREK

MALZEMELER:
4 yufka
1 tane küçük tavuk(2-3 parça göğüste olabilir)
yarım bardak sıvıyağ-yarım bardak su karışımı
3-4 bardak tavuk suyu
1 yumurta sarısı
tuz-karabiber
YAPILIŞI:
öncelikle tavuğu haşlayıp etlerini kemiklerinden ayıklayıp didikliyorum, tuz ve karabiberle tatlandırıp bir kenarda bekletiyorum. Tavuk suyunuda soğuması için büyükçe bir kaseye
süzüyorum.
yağladığım fırın tepsisine 1.yufkayı yerleştiriyorum kenarlarını içe kıvırabilirsiniz yada büzdürerek yerleştirebilirsiniz araya yağlı su karışımından gezdirip 2.yufkayı aynı şekilde 3 ve 4. yufkayı yerleştirip kalan suyu üzerine döküüp kızarana kadar fırınlıyorum,fırından çıkarıp ayırdığım 3-4 bardak tavuksuyunu kepçe ile üzerine gezdirip didiklediğim yavuk etlerini koyuyorum ve tepsinin uzun kenarından başlayarak rulo yapıyorum,yumurta sarısı sürüp üzeri kızarıncaya kadar tekrar fırınlıyorum.Dilim dilim kesip servis yapıyorum.

Yorumlar

hanife dedi ki…
böreği tavuklu hiç denemedim eline sağlık değişik bir börek olmuş
Selma - DUSBAHCESI dedi ki…
Tavuk borege cok guzek yakisir, ellerien saglik.
Dilekcim, gecenin bu vaktinde bu yapılır mı bana :( midem kazınıyor zaten :) Ellerine sağlık canım nefis gözüküyor.
aleyna dedi ki…
ellerinize sağlık.tadını çok sevdiğim bir börektir .hiç rulo şeklinde denemdim.mutlu bir haftasonu diliyorum
Pembe Tatlar dedi ki…
Bir kez yemiştim ve beğenmiştim ellerine sağlık canım...
denizzeynep dedi ki…
"Leziz Tarifler Listesi"nde 22-28 Mart tarihlerinde duvarımızda tarif-blog-site ya da grubunu paylaşır mısınız ::)
hem de en beğenilen ilk 3 arasına girebilirsiniz belki...
http://www.facebook.com/group.php?gid=104455972921470&ref=ts

haydi siz tariflerinizi yazın biz oylarımızı verelim :))
ANNEMİNELİ dedi ki…
Canım hiç haberleşemiyoruz,yeni bloggerlerin buluşması için blogumda bir post yayınladım.İlgilenirsen sevinirim.Bu arada tavuk rulo süper olmuş ellerine sağlık,sevgilerr.öptüm.....