TRAMİSU

MALZEMELER:
1 kakaolu hazır pasta keki
KREMASI:
Yarım litre süt
1 yumurta sarısı
3 fincan toz şeker
3 fincan un
1 paket labne peynir
vanilya
ISLATMAK İÇİN:
1 Bardak süt veya su
1 yemek kaşığı dolusu tozşeker
1 yemek kaşığı nescafe
YAPILIŞI:
krema malzemeleriyle muhallebi pişirilir, biraz ılındıktan sonra 1 paket vanilya ve labne peynir eklenip mikserle iyice çırpılır.Kek hazırlanan nescafeli suyla ıslatılır ve araya kremanın yarısı sürülür diğer yarısı üzerine kaplandıktan sonra bolca kakao ekilir.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
enfes bir görüntü

ellerine sağlık
sevgilerrr
Adsız dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki…
Canım benim ellerine sağlık çok şık ve leziz bir tramisu olmuş bir o kadarda pratik,bayıldım valla...
Hayırlı bayramlar dilerim öptüm...
elma şekeri dedi ki…
Ellerinize sağlık,nefis bir görüntü...
hdidem95 dedi ki…
Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun
ayseyaman dedi ki…
Nefis görünüyor ama ben kabak tatlınızdan alıyım, bayılıyorum kabak tatlısına, ellerinize sağlık..

Bayramınız şimdiden mübarek olsun
Mutlu bayramlar iyi tatiller dilerim.
made in funda dedi ki…
ellerine sağlık.müthiş görünüyor.güzel bir bayram diliyorum canım sevdiklerinle..
Unknown dedi ki…
adaşım mutlu bir bayram geçirmen dileği ile sevgiler
Adsız dedi ki…
harıka bır goruntu hemde basıt bır tatlı herkez kolaylıkla yapa bılır sevgıler
Adsız dedi ki…
tatlı yapmayı cok sevıyorum
bunuda denemek ısterım
esıme tattırmak ısterım elınıze saglık sevgılerrr
Adsız dedi ki…
sizin yaptıgınız tarif bisirilerek yapılan birsey ama aksi halde benim yaptıgım tremisu ise pismeden dondurularak jelatinle yapıyorum cokda güzel oluyor tehlikeliyims@hotmail.com ekleyin olmasa
Adsız dedi ki…
yaw bir programda herkes tramisu mu yapar başka tatlımı yok bunu kim en iyi nerde nasıl yapar allah aşkına bir cevap verin
SEVGİLERİMLE dedi ki…
Çok nefis gözüküyo..ellerine sağlık.SEVGİLERİMLE
SEVGİLERİMLE dedi ki…
Teşekkür ederim.buyrun gelin beraber yiyelim.taze taze...
SEVGİLERİMLE...