ŞEFTALİLİ PASTA


ARA KAT
yaz aylarında severek yediğimiz meyveli pastalardan bir tane daha hafif ve lezzetli..
MALZEMELER:
4 Yumurta
1 bardak tozşeker
1,5 bardak un
1 paket kabartma tozu
KREMASI:
2 bardak süt
1,5 kaşık un
1,5 kaşık nişasta
5 kaşık şeker
1 poşet kremşanti
YAPILIŞI:
kek malzemeleriyle hamur yapılıp 175 derecede 20-25 dk pişirilir,diğer tarafta süt,şeker,un ve nişastayla muhallebi yapılıp soğutulur iyice soğuyunca 1 poşet krem şanti toz halinde eklenip mikserle iyice çırpılır, kek kalıptan ters çıkarılır enine ikiye bölünür alttaki parça tekrar alta konup kremanın yarısı dökülür meyveler dizilir kekin diğer yarısı üzerine kapatılıp tekrar muhallebi konup üzeri süslenir. Ben şeftalileri biraz pudra şekeriyle rondodan geçirip üzerine koydum ,ayrıca muhallebiyle uğraşmak istemeyenler kremole ile yapabilir çok çok lezzetli oluyor üstelik 3 dakikada.

Yorumlar

Bayılıyorum ben bu bloglarda gezmeye :) meyveleri mevsimine göre pastaların üzerinde görebiliyorum :) Çilek çıktı tüm bloglarda çilekli pastalar, çilek bitti ardından vişneli pasta furyası başladı. Bugünlerde de şeftali görmeye başladım süper. Yaz sıcağında ne kadar mutfağa giremesemde seyretmesi güzel oluyor :)
Sevgiler..
sarımutfak-hande dedi ki…
ımmm şeftaliyi çok severim bu pasta benlilk desene:):)
ellerine sağlık cnm
sevgiler
Cafe Gusto dedi ki…
ELlerine sağlık çok güzel görünüyor..Şeftali pastalara çok yakışıyor bence..sevgiler...
Unknown dedi ki…
Dilek canım enfes bir görüntü ve lezzet canım çekti valla ellerin dert görmesin,iyi hafta sonları dilerim,öptüm canım...
Unknown dedi ki…
eline sağlık çok nefis görünüyor sevgiler
güzel yorumun beni çok mutlu etti canım.simitleri deneyip,beğenmiş olmana çok sevindim.ellerine sağlık.afiyetler olsun.pastada nefis görünüyor.hem pratik,hem leziz,hemde şeftatili.daha ne olsun.hele birde bu şeftaliler BURSA şeftalisiyseeeee.görüntü muhteşemmm.sevgiler.
Halenze dedi ki…
arada bööle blöf atmak lazım:) sıcaktan mıdır nedir herkes te bi rehavet:) siten gerçekten güzel olmuş şeftalili pasta şahane benim koca görmesin:)) şeftali delisi. gece gece simit yapabilirmiyim ben onu düşünüyorum şimdi canım çekti... çok öptüm seni gene beklerimmmm:)))))arayı açma