VİŞNE SUYU


Limonatadan sonra yine yaz günlerinde içimizi serinletecek başka bir içecekle geldim,çocuklara katkısız birşeyler içirebilmek için elimden geleni yapıyorum limonata ve vişne suyu hem sağlıklı hemde hesaplı içecekler yapmak isteyenlere kolay gelsin,afiyet olsunnn...
MALZEMELER:
vişne
su
tozşeker
YAPILIŞI:
vişneler saplarından ayıklanıp iyice yıkanır,delikli kevgire konup üzerine biraz tozşeker serpilip elle iyice sıkılır, 1 kilo vişneye yaklaşık 1 kilo şeker konup karıştırılır konsantre meyve suyu elde edilir içerken bardağa 1 parmak kadar vişne suyu konup üzerine su ilave edilerek içilir,kalan çekirdek kısımlarıda biraz suyla kaynatılıp süzülür onada yeterince şeker ilave edilerek çekirdeklerde ziyan edilmeden içilmiş olur.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
SOFRAM dedi ki…
Canım Dilek'ciğim harikasın, en güzelini yapıyorsun,evde yapılan gibisi varmı, hem katkısız hem de daha lezzetli oluyor. Ben pek sevmem hazır içecekleri,arada içerim o da zevk almadan, iyi marka dediğimiz meyve nektarlarının içinde bile tehlikeli katkı maddeleri var,aldığımızda da katkısız olanları almaya çalışıyoruz,ellerine sağlık güzelim,bu sıcaklarda soğuk soğuk afiyet olsun sizlere, öptüm canım sevgilerimle...Ailecek selamlar...
dogada.blogspot.ru dedi ki…
DİLEKÇİM yemek saatindede bu tarifi vermiştin yapacaktım bir türlü kısmet olmamıştı şimdi tam zamanı deneyeyim yer kaplamaz bu şekilde özü olduğu için ellerine sağlık canım sevgiler
yandaki yorumlar ne dilek birşey anladınmı dikkat et virüs olabilir
Allah'ın adıyla başladığınız her işinizde başarılar dilerim. Kandiliniz mübarek olsun.
SOFRAM dedi ki…
Canım kandilin mübarek olsun,allah senesine de ermeyi nasip etsin tüm duaların kabul olsun canım, sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar...
hdidem95 dedi ki…
♥ Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.