BİSKÜVİLİ İKİ RENKLİ PASTA


MALZEMELER:
1 paket eti burçak
1 paket eti kakaolu bisküvi
1 paket dr oetker çikolatalı puding
2 bardak süt veya su
YAPILIŞI:
2 bardak süt veya suyla 1 paket puding pişirilir, bisküvilerin birer yüzeyleri pudinge batırılarak bir burçak 1 kakaolu olacak şekilde bisküviler bitene kadar işleme devam edilir altına ince bir naylon sermekte fayda var sarıp bekletmek daha kolay oluyor.Bisküviler bitince kalan puding üzerine iyice yaydırılır, eğer koyulaşmışsa biraz su koyup daha rahat sürülmesini sağlayabilirsiniz.Dolapta birkaç saat bekletip pastayı verev keserek servis yapabilirsiniz..

Yorumlar

sevimin sayfasi dedi ki…
bizde ailecek coook severiz ama iki renklisini daha hic denemedim
harika bir görüntüsü var
ellerine saglik canim benim
Adsız dedi ki…
ellerine saglik canim
harika bir pasta yapmisin hem pratik hem lezzetli

www.yenitadlar.blogcu.com
İşte en sevdiğim tatlılardan biri...Hem kolay hem hafif nefis olur...Ellerine sağlık arkadaşım harika olmuş...Sevgiler...
Diloşşşşş
harika olmuşşş
ellerine sağlık
gezgincigencler dedi ki…
harika bir lezzet şu bisküvili pasta.seninki de hoş bir görüntü olmuş ellerine sağlık canım


sevgiler
Ellerine sağlık canım harika görünüyor.

Sevgiler...
Gönül dedi ki…
harika olmuş ellerine sağlık şekercim...sevgilerimle öpüyorum
Adsız dedi ki…
Mmmh,nefis görünüyor,ellerine saglik canim.
made in funda dedi ki…
çok hoş çok hoş.eline sağlık canım..
Dilekcim merhaba, ellerine sağlık. hep yaptığım bir pastadır fakat sen burçak kullanmışsın kakaolunun boyu diğerine göre uzun kalmış. petibourre kullansan hepsi selvi boylu oluyorlar canımın içi :)
Öptüm, sevgiler..
gzmdnz dedi ki…
Canım ellerine sağlık. Ben de bisküvili pasta tarifi denemiştim. İnternette gezerken senin tarifini gördüm. Teşekkür ederim